Liberal Konsey

10.16.2005

nozick değil ecer

bi dakka..bi dakka..Dur baba,yavaş ol ben Nozick'e tavsadı demedim(haşa!)...senin tavsadığını ve tıkandığını söyledim...sen farklı kaynaklardan beslenmiyorsun,anadolu tabiriyle hörgüçten yiyorsun...okumak konusunda söylediklerini hissettim,bende hızlı-okuma ile herşeyi peynir-ekmek gibi okuyan biri değilim..hatta temel bulduğum kitap ve düşünürleri tekrar tekrar okur,onların fikir dünyasına nüfuz etmeye çalışmayı çok severim...satır-araları kadar sevdiğim bişey yoktur...okumak,her seferinde bir keşif sürecidir benim dünyamda...ama her metod kişiyi bağlar ve neticeye bakılır..mesela doğan hızlı ve çok okur..her kişi ve er kişi:) birikimini,mukayese yeteneğini ve muhakeme gücünü yazılarında konuşmalarında gösterir..belli eder..

Nozick gibi bir adamla ilgili destursuz bağa girmem ben...öyle dediğimi nasıl çıkarttın anlamadım..ama senin dilinin filozofikasyon sınırlarına girdiği,sarahatten uzaklaşarak suyu bulandırdığını hatta entel-muhabbeti sınırlarına yaklaştığını düşünüyor ve aman dikkat diyorum ben,uzun süredir böyle ama...sebebini de kendimce anlamaya ve teşhis etmeye çalışıyorum ama bir iddiam yok tabii...Ama kabaca nozickien argümatasyon yapıyosun,bence bu net...ne kadarını okudun,ne kadarı çıkarsama valla onu bilemem...

0 Yorumlarz:

Yorum Gönder

<< Home