Liberal Konsey

11.09.2005

Mahçupyan artık yazmıyor mu?

Etyen Mahçupyan son yazısını 4 Kasım'da yazdı. Kendi periyoduna göre 6 Kasım'da tekrar yazması gerekiyordu, ama bugun ayin 9'u ve halen web sitesinde ayin 4'undeki yazisi bulunuyor. Medya odakli web sitelerine baktim, fakat yazilarina son verilmesine dair bir ipucuna rastlamadim. Ama Gazetem.net adresinde Etyen olmasi gerektigi gibi ayin 6'sinda bir yazi yazmis olarak gorunuyor, bu yazi son yazilarindan bir cogu gibi Ermeni konferansi uzerine. Murat Bardakci'nin bir yazisina cevap olarak Cemil Kocak'tan naklettigi Ruseni bey isimli bir istihbarat subayinin emeklilik hikayesini anlatmis orada (Teskilat-i Mahsusa'nin ortada belge birakmamaya dayali calisma tarzini sergilemek uzere). Zaman'in en son sayisinda yayinlanan yazisi ise meclis baskani Bulent Arinc'i elestirmeye yonelik. Cok agir bir ifade de icermiyor acikcasi.
Yazilarina son verilmis olmasi ihtimali simdilik sadece benim faraziyem. Fakat yarin Zaman'i arayip sormayi dusunuyorum, ne kadar soylerler o da ayri konu tabii. Gene de ben uzulecegim boyle bir sey varsa. Bilgisi olanlar bilgi verebilir mi bir zahmet?

0 Yorumlarz:

Yorum Gönder

<< Home